Tillykke. Du er blevet forfatter...

... Eller forfatter er så meget sagt, men jeg har i hvert fald, gået i "krig" med min overvejelse igennem længere tid.

Og derfor vil jeg byde jer velkommen til min blog.

For nogle år tilbage havde jeg en blog, hvor jeg (sammen med jer) delte hverdagens opleveler og erfaringer. Men pga. tidsmangel, så følte jeg det var bedre at lukke den ned, end at den bare stod hen.

Men nu er jeg klar igen. :) Og jeg har SÅ mange ideer til oplæg jeg vil dele med jer.

Jeg håber derfor på flere ting:

1. At denne blog-platform og jeg, kan enes og samarbejde
2. At I vil læse med
3. At I deler jeres meninger
4. At I kan komme med ideer til spændende emner, I mener jeg bør tage op.

Så nu er der kun en ting tilbage at sige -

Velkommen til - håber vi læses ved.

//. Sandra 

Kommentarer

Populære opslag